2011-08-08
 14:01:32

tidfördriv ?

OM MIG
Namn: Malin anna lindgren
Födelseplats: ingen aning haha..
Bor: Kode
Ögonfärg: Blåa
Hårfärg: mörkbrun
Skostorlek: 39
Civilstatus: förhållande :)
Höger eller vänsterhänt: Vänster
Längd: 170-173 typ :)

SEX/KÄRLEK
Är du oskuld?: nej
När förlorade du oskulden? privat :)
Gillar du någon just nu?:  jag älskar någon :)
Isåfall, vem?: Daniel
Vem var den senaste du hade en crush på?: din mormor
Har du nånsin sagt "jag älskar dig" och menat de?: man säger inte jag älskar dig till någon om
man inte menar de ! :)
Föredrar du långa eller korta förhållanden?: Långa!


VÄNSKAP
Vem är din bästa vän?: jag har typ 4 som är bäst & många bra vänner :)
Vem vet mest om dig?: Johanna
Vem var du med senast av dina vänner?: jennie & carro
Har du nånsin svikit din bästa vän?: inte va ja kan komma ihåg
Har du nånsin bråkat med din bästa vän?: javisst , de gör alla nån gång :)
Vem av dina vänner saknar du mest?: hmm många faktist :)

HAR DU NÅNSIN..
Har du någonsin rökt?: ja
Druckit alkohol?: ja
Fått din mamma att gråta?: ja
Gått ut utan lov?: ja
Ljugit för din bästa vän?: hmm jaa :)
Blivit kallad hora?: aa
Blivit kallad fjortis?: jao
Blivit full?: ja

HAR DU FLER ÄN..
3 tröjor?: aa
5 par byxor?: aa
7 par skor?: kanske ? men använder inte alla

KLASSEN
Du går i klassen: 9D nu
Vem är längst av killarna?:  Christian :)
Vem är kortast? : hahaha john tror ja !
Vem är klassen fjortis?: vill inte sätta dit någon, tror faktist alla växt ifrån de haha..
Vem kan flest språk i klassen?: dunnooo ?
Vem är drygast?: oj härrejävlar svår fråga:)
Vem är mobbad i klassen?: typ glömt av vilka som går i min klass över lovet.. hahaha, tror inte vi har någon som e mobbad
Vem har bäst hurmor?: Jag J & C tror ja många tycker :)
Vem är klassens datanörd?: jag är datanörd & rätt många är de också så.. men när de gäller spel så har ja ingen aning.
Vem i eran klass är pervers?: Hende
Har du kysst någon i din klass?: nejnej :)
Gjort något du ångrar?: ingen aning !

FRAMTIDEN

Vill du gifta dig?: jaoo
Hur många barn vill du ha?: 2
Drömjobb?: soppgubbe :) ... hell no, frisör ! :)
Hur vill du dö?: somna in & kremeras :)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: