2011-07-25
 17:27:04

Älsklingen min !

När jag tittar på dig älsklingen så vet jag att jag har aldrig sätt något vackrare, du är som en stjärna, jag lovar. Du är den finaste som har existerat här. Du är så underbart vacker, du gav mig allt det jag saknat hjärtat. Jag hoppas du stannar här hos mig, för med dig känns allt så rätt. Jag vill att du ska veta, att bara du får mig hel. En minut utan dig, är en evighet. Du är alldeles för bra för att höra hemma här.

Med handen på hjärtat så är alla ord här är sanning. Kommer inte släppa din hand älskling

Du är för bra för att vara sann.  Jag skiter i vad folk säger, dom får tycka vad dom vill, för mig är du allt och du är värd allt du pekar på! Gå inte ifrån mig, för du har blivit min framtid.

Jag kan inte förklara känslan som jag känner, för älskling du är det bästa som har hänt mig.

Jag kan sitta och kolla på dig i evigheter för du är så underbart fin hjärtat! Du har visat mig vad lycka är. Känner mig så trygg i dina armar babe, är så sjukt stolt att kunna få säga att du bara är min!

Det gör mig lycklig att veta att det är mig du väljer att dela allting med.  Kan snacka allting med dig, du finns där vid min sida. You are my Everything ♥

Vad som än händer i framtiden kommer detta vara mitt livs bästa tid, glöm inte det.

 

Jag älskar dig verkligen, det finns ingen bättre för mig & aldrig att de finns någon bättre än dig

Det är väldigt svårt för mig att förklara hur otroligt mycket du betyder för mig, det är svårt att finna

Orden som rör dig & orden jag hittar kommer inte ens i närheten av hur mycket du betyder.

Du är verkligen världens finaste älskling, världens bästa & glöm aldrig det. Du är allt &

Så mycket mer ord kan inte beskriva min kärlek till dig, men den är enorm, evig & oändlig.

Ingen kan någonsin ta din plats. Skulle aldrig lämna dig det vet du för du är verkligen allt.

Underbaraste pojkvännen som finns! Den bästa. Ingen Malin utan sin Daniel.

Även fast ja tror att ja inte kan älska dig mer än vad jag gör just nu så växer kärleken mer & mer

För varje dag som går.

Jag känner en underbar känsla när jag är med dig. Kan inte sluta le för att du är så söt.

Vill vara med dig hela tiden för i mitt huvud är det bara Daniel Daniel Daniel ..

Går inte att tänka på något annat & vill inte tänka på något annat heller.

Känner mig verkligen älskad av dina ord, du betyder så mycket! Ingen är perfekt men älskling du är så

Nära. Finns ingen som har ett finare leende än dig, inte i mina ögon i alla fall. Du är så söt

& dina ögon är otroligt underbara. Finns det något skönare

Känsla än att känna din kropp emot min? finns de någon mysigare kille än dig ? nej hel****e heller att de finns! du är speciell älskling & bara bara min ! Min största önskan är att

Du stannar för evigt så därför vill jag ta vara på varje lilla stund jag har med dig.

Älskar dig så sjukt otroligt obeskrivligt mycket

Now and Forever, love u ♥


haha underbara ni e asså ! bror & älskling i svart :)


Sofia - Foto, mode & personligt

- tack :)



PUBLICERAT: 2011-07-25, 17:56:32 | URL: http://smnmode.blogg.se/
yo

hur har helgen varit :)?



PUBLICERAT: 2011-07-25, 18:33:49 | URL: http://yosirinan.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: