2011-07-30
 16:08:22

Dag 1 en bild på mig+10 truths about me


Bild i repris säkert? men jag har inte minne på datan & då kan ja inte lägga över dom bilderna på mig som jag har i mobilen .. :(



  • Jag är cola beroende !
  • jag är riktigt dålig på att spara pengar !
  • jag hatar '':p'' & ''XD'' smilisarna !
  • Jag är nästan alltid jätteglad & skrattar jätte mycket :D
  • Jag har väldigt dålig självdiciplin. Säger jag att ja ska ut och springa varje dag. så håller de bara i en dag sen skiter det sig.. Men Sportlife funkar ! där håller jag faktist de jag säger att ja ska göra ;)
  • Jag tror på spöken. inte sånna vita lakan spöken utan gamla människor som dött hemsöker eller finns där typ. ni fattar :)
  • Jag är väldigt slarvig.
  • städar mitt rum ganska ofta men de syns bara i 1 dag.
  • Jag HATAR tandläkare/att gå till tandläkaren överhuvudtaget
  • jag älskar mitt liv !



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: