2011-07-25
 21:22:29

Fuck rubrik !

Har inte uppdaterat för helt plöttsligt kom min morfar , Anja & irja !
inte träffat dom på ett halvår typ så de va jätte kul , kanske var minde kul
att man gick runt i mjukis, tjocktröja & fetthår osv osv när dom kom.. sleten tjej det är en sak
som är klar! men dom älskar la mig ändå hoppas ja ? ;)

Nä men nu har dom iallafall åkt hem och har precis ätit Hemma gjorda hamburgare.
yam yam ! Thank u lord for the food we eat !
Nu sitter jag häär med min mami & nördar data !  hon säger att vi lanar ?
haha ..

Mamma: Nuuu har jag hämtat min data så nu ska ja lana, joina ?

Jag: hahahah du e la go du ! klart ja ska va mä :D


Senare ska jag till min hoooomie Linn !
& ska sova hos henne så vet
inte hur uppdateringen kommer bli.. kanske ingen alls de beror på va vi gör
och om ja har tillgång till en data. Men håll utkik, kommer kanske inlägg senare.. who knows ;)

Här får ni några sommarbilder ja hitta på facebook för har inga bilder på min data för denna datan suger!
Nä så kanske ja inte ska säga. Älskar denna men den har ju inget utrymme & de suger
apballe.


Mitt hus :) eller aa poolen ?

Min boat !

haha bild från när jag & Linn var på Lövön .. Minnen säger ja bara!





L I N N

HAHAHA fucking busken



PUBLICERAT: 2011-07-25, 22:08:48 | URL: http://linnfelicia.blogg.se/
Ellen

Åh, så underbart med pool!

sv: Tack detsamma! :) Jag mår finfint, hur mår du? :)



PUBLICERAT: 2011-07-26, 14:43:31 | URL: http://ttypisktellen.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: