2011-07-30
 00:31:39

oj herrejävlar har ju en blogg !

Ungefär sådär tänkte jag när ja kom innan för min dörr.. :o

Vad har ja gjort idag ? de du ! nä just kidding.
Först var ja ju med älsklingen & sen drog jag till Linn så vart där hela kvällen sen :)
Riktiigt kul faktist, vi drog & fotade hästarna i den hagen som ligger där jag bor ungefär ;)
riktigt fina bilder blev de !

Nu ska jag ... aa de e ju frågan :) kolla film ? nått sånt blir de iallafall ;)

Ni får sova så gott alla !
blir inga fler inlägg idag & ja jag är dålig med uppdateringen
nu men de e ju sommarlov, man har inte så mke tid för sånt då ! :S ska försöka bli bättre jag lovar!



snel hezt


sofia

SV: Jo men precis, man känner ju inte för att sitta framför datan heeeeeeeela dagarna nu i sommar.. Ja det hade vart kul med bilder på dig med! :D Gulligt av dig att skriva så, det är grymt kul att höra att du tycker om min blogg ;)

puss på dig goding!



PUBLICERAT: 2011-07-30, 11:26:13 | URL: http://sofiastroom.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: